loading...

asgardi

بازدید : 0
شنبه 29 ارديبهشت 1403 زمان : 10:36

معرفی بهترین رستوران های مشهد - طرقبه شاندیز

سفر کردن به مشهد و گردش باعث شده تا مسافران و گردشگران به دنبال رستوران های خوب و متنوع باشند ، در ادامه مقاله قبلی درباره رستوران های مشهد صحبت کردیم ، حال در این مقاله قصد داریم رستوران های اطراف مشهد شهرستان طرقبه و شاندیز را به شما معرفی کنیم که اگر قصد رفتن به انجا را داشتید با اطلاعات کامل بروید در ادامه این مقاله همراه اس چارتر سامانه خرید بلیط چارتری هواپیما باشید.

رستوران سدروس شاندیز

این مجموعه شامل 4 شعبه است که چهار شعبه ان کیفیت بی نظیر و خوب دارد شما می توانید برای صرف یک صبحانه خوب به این رستوران بروید.

ادرس رستوران سدروس مشهد : شعبه 1 : بلوار سازمان اب – شهید صادقی 13

شعبه 2 : بلوار 17 شهریور شمالی – نبش 17 شهریور شمالی 12

شعبه 3 : خیابان رضا شهر : چهارراه دعبل خزایی

شعبه 4 : جاده شاندیز – نبش ویرانی 3

تلفن رستوران سدروس : 05138762020

رستوران ارم شاندیز

از بهترین و معروف ترین رستوران های مشهد که قدیمی است می توانیم به ارم شاندیز اشاره کنیم که در سال 1362 فعالیت خودش را اغاز کرده و شامل سه قسمت رستوران سنتی ، فضای باز ، سالن وی ای پی می باشد قسمت رستوران vip در سال 1390 افتتاح شده است از غذاهای معروف این رستوران که طرفداران زیاد دارد و بیشتر افراد بخاطر ان می ایند شیشلیک های معروف ان است. آس چارتر ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما تهران به مشهد را به شما ارائه می دهد.

بازدید : 5
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 زمان : 10:34

برج دختر استانبول

استانبول شهری زیبا در کشور ترکیه که یکی از توریستی ترین و جذاب ترین شهرهای گردشگری در ترکیه محسوب می شود، استانبول شهری با طبیعتی بی نظیر و تماشایی که دیدن آن بسیار لذت بخش می باشد. علاوه بر جاذبه های طبیعی این شهرتاریخی که دارای قدمت بسیار زیادی است که در این شهر می توانید آثار با ارزش تاریخی را ببنید، جاذبه های تاریخی این شهر با قدمت های تاریخی که مربوط به دوره های مختلف تاریخی است و از جذاب ترین دیدنی های ترکیه می باشند، از معروف ترین بناهای تاریخی این شهر که به نوعی نماد استانبول نیز بشمار می اید برج دختر می باشد، در ادامه با آس چارتر همراه باشید تا با این برج و تاریخچه ی آن بیشتر آشنا شوید. آس چارتر این امکان را به شما می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما خارجی لحظه آخری مشهد تهران را به راحتی رزرو نمایید.

بازدید : 12
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 زمان : 9:08

خانه داروغه مشهد

مشهد از شهرهای زیارتی و تاریخی در ایران که سالانه میزبان گردشگران و زائران بسیار زیادی از سرتاسر ایران و جهان می باشد، این شهر زیارتی علاوه بر داشتن اماکن مذهبی بسیار مهم و با ارزش دارای جاذبه های دیدنی و طبیعی بسیار زیادی نیز می باشد، مشهد دارای بناهای تاریخی و قدیمی بسیار زیادی می باشد که در هر گوشه ازآن به چشم می خورد، در ادامه آس چارتر قصد دارد به معرفی خانه داروغه مشهد از جاذبه های دیدنی و تاریخی در این شهر بپردازد. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما در شهر مشهد می باشد.

بازدید : 16
سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 زمان : 9:47

معرفی سوغات همدان

همدان یکی از شهرهای کهن و تاریخی ایران می باشد که مکان های دیدنی معروفی از جمله ارامگاه حکیم ابوعلی سینا ، غار علیصدر دارد، در سفر به همدان قطعا لازم است بدانیم که چه سوغاتی هایی تهیه کنیم در این مطلب سوغات همدان را به شما معرفی خواهیم کرد همچنین می توانید بلیط هواپیما چارتر همدان را از سایت اس چارتر رزرو نمایید.

حلوا زرده همدان

این حلوا از زرده تخم مرغ تهیه می شود و معمولا از ان برای افطار در ماه رمضان استفاده می شود موادی که در تهیه این حلوا استفاده شده عبارت است از : زرده تخم مرغ، شکر، نشاسته، گلاب، زعفران و کره آب که بر روی حرارت ملایم پخته می شود و غلظت ان مانند فرنی است هنگامی که به همدان سفر کنید می توانید این حلوا را به شکل بسته بندی تهیه نمایید.

انگشت پیچ همدان

از سوغات معروف همدان انگشت پیچ است که در زمان های قدیم ان را موقع خوردن به دور دست می پیچیدند این دسر را اغلب برای افطار در ماه رمضان استفاده می کنند و موادی که برای تهیه ان استفاده می شود عبارت است از سفیده تخم‌مرغ، شکر، گلاب و جوهر لیمو.

بازدید : 47
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 17:25

ارزان ترین پاساژ های استانبول

استانبول از شهرهای تاریخی که دارای قدمت بسیار زیادی می باشد این شهر تاریخی در کشور ترکیه مقصد گردشگری بسیاری از مردم می باشد که سالانه گردشگران زیادی برای بازدید به این شهر سفر می کنند، استانبول دارای تنوع جاذبه‌ های گردشگری بسیار زیاد که یکی از جاذبه های تفریحی آن خرید کردن می باشد که گردشگران بخاطر وجود انواع لباس‌های زیبا و باکیفیت زنانه، مردانه و بچگانه از برندهای متفاوت و مارک بودن اجناس این کشور، برای خرید بازارهای استانبول را انتخاب می کنند، در این مقاله آس چارتر قصد دارد به معرفی ارزان ترین پاساژها و بازار های استانبول بپردازد، همراه ما باشید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما در شهر مشهد می باشد.

ازار بزرگ استانبول

بازار بزرگ استانبول از مراکز خرید ارزان و از آثار تاریخی و گردشگری مهم استانبول و بزرگ ترین بازارهای سرپوشیده جهان بشمار می رود، بازار بزرگ استانبول دارای معماری اصیل و سنتی که توسط سلطان محمد فاتح در سال ۱۴۶۱ میلادی ساخته شد، دارای ۳۰.۷۰۰ متر مربع مساحت، ۶۰ راسته و ۴۰۰۰ مغازه می باشد، بازار بزرگ استانبول دارای امکاناتی نظیر حمام، مسجد، رستوران، کافه، اداره پلیس، مرکز آتش ‌نشانی، درمانگاه می باشد، بازار بزرگ استانبول هر آنچه که نیاز داشته باشید را دارد و قیمت ها در این بازار بسیار مناسب می باشد، شما می توانید انواع پارچه، جواهرات، لوازم‌خانگی، فرش، سرامیک، کتاب، ادویه‌ جات، ظروف سفالی، فانوس و زیورآلات و ... را تهیه نمایید.

بازدید : 15
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 9:29

سینما پیروزی مشهد

سينما پيروزی مشهد در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرد. این سینما دارای دو سالن نمایش و حدود ۲۴۵ صندلی می ‌باشد، سالن های نمایش این سینما دارای معماری بی نظیری است و از تمام امکانات پیشرفته در نورپردازی، صدا وتصویر برخوردار است. این سینما همچنین یکی از ینماهای خصوصی در مشهد محسوب می شود. با تهیه بلیط هواپیما چارتر ارزان شیراز مشهد در سایت آس چارتر از مزایا وتخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

آدرس سینما پیروزی: مشهد، بلوار پیروزی بین میدان حر و چهارراه کوثر

سینما ویلاژتوریست مشهد

از دیگر سینماهای مدرن مشهد سینما ویلاژتوریست است که در طبقه سوم مجتمع تجاری، تفریحی ویلاژتوریست واقع شده است. مساحت این سینما 5000 متر و زیربنای آن 4000 مترمربع است که از بزرگترین سینماهای ایران و مشهد به شمار می رود. این سینما دارای 12 سالن با ظرفیت 1075 نفر است. از بین این 12 سالن 3 سالن مخصوص فیلم های هنر، دو سالن VIP ، یک سالن دیگر برایCIP نمایش فیلم و همایش تخصصی است و یک سالن ویژه برای نمایش کودکان و یک سالن نیز مخصوص واقعیت مجازی VI می باشد. امکانات این سینما شامل: پخش فیلم های روز سینما، اجرای کنسرت ها و تئاتر ها و برگزاری همایش ها با پیشرفته ترین امکانات صوتی و تصویری، پارکینگ طبقاتی و... می باشد. این سینما در نزدیکی جاذبه های دیدنی مانند: پارک جنگلی طرقبه، چالیدره و بندگلستان و مناطق ییلاقی طرقبه می باشد، می توانید در این منطقه به تفریح بپردازید و از رستوران های متعددی که در آن اطراف وجود دارد نهایت لذت را ببرید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط لحظه آخری ارزان در مشهد می باشد.

آدرس سینما ویلاژتوریست: مشهد، جاده طرقبه، مجتمع ویلاژ توریست، طبقه سوم

بازدید : 17
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 13:53

معرفی غذاهای محلی بوشهر

بوشهر از شهرهای جنوبی که دارای غذاهای سنتی بسیار لذیذ و خوشمزه ای می باشد، قلیه ماهی، قلیه میگو، قیمه بوشهری، شکر پلو، رنگینک، یتیمک بوشهری، دمی لخ لاخ، نان قراپیچ، حلوای انگشت پیچ و نان گرده، نان تیری از بهترین غذاهای بوشهر می باشد که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد.بلیط هواپیما مشهد تهران را از سایت اس چارتررزرو کنید.

شکر پلو بوشهر

از غذاهای مجلسی بوشهر می توان به شکر پلو می باشد، شکر پلو از ترکیب موادی نظیر برنج، زعفران، گلاب، شکر، خلال پسته، روغن تهیه می شود، اگر دارای ذائقه شیرین هستید، شکر پلو از خوشمزه ترین غذاهای شیریت است که می توانید در رستوان های بوشهر آن را امتحان نمایید و شکر پلو بیشتر با قیمه بوشهری سرو می شود، شکر پلو بوشهر همچنین یکی از غذاهای اصلی در مهمانی ها و در عزاداری و عروسی ها می باشد. برای تهیه این غذا ابتدا برنج آبکش شده را با شکر و گلاب و زعفران دم می کنیم، و در آخر پلو را در ظرف مخصوصی ریخته و با خلال پسته تزیین می کنیم، میزان شکر به ذائقه شما بستگی دارد.

بازدید : 117
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 10:06

بهترین پارک های شیراز

شیراز از شهرهای گردشگری و توریستی در ایران که دارای جاهای دیدنی پرطرف ‌داری می باشد، شیراز از مقاصد گردشگری ایران شهر شاعران نامی، حافظیه و سعدیه، بناهای تاریخی، اماکن مذهبی و گل‌ های رنگارنگ و زیبا، که سالانه پذیرای گردشگران بسیار زیادی از تمام دنیا می باشد، در این مقاله آس چارتر به معرفی پارک های معروف سرسبز و زیبا در شیراز می پردازد با ما همراه باشید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما در شهر مشهد می باشد.

پارک کوهپایه شیراز

از بهترین پارک های شیراز که در نزدیکی دروازه ‌قرآن قرار دارد، پارک کوهپایه می باشد، پارک کوهپایه از پارک های کوهستانی در شیراز که دارای ۱۸۷۳۷ مترمربع مساحت می باشد، پارک کوهپایه شیراز دارای چشم ‌اندازی بی ‌نظیر از شهر بزرگ شیراز دارد و از با صفا ترین پارک ها و جاهای دیدنی شیراز به شمار می رود که علاوه بر طبیعتی بکر دارای جاذبه های تاریخی همچون بناهای دوره دیلمی و یادواره شهدا نیز می باشد، از دیگر نام های این پارک پارک نارنجی می باشد به دلیل وجود غرفه ‌های نارنجی‌ رنگ فروش محصولات صنایع‌ دستی و تنقلات که در دور تا دور پارک قرار دارند، از امکانات تفریحی و رفاهی پارک کوهپایه شیراز می توان به سینمای سه‌ بعدی، مسیر پیاده ‌روی و کوهنوردی، وسایل ورزشی، بوفه مواد غذایی و تنقلات، آبخوری، ویلچر، نمازخانه، پارکینگ ، تاکسی‌ سرویس، سرویس بهداشتی، برگزاری ورزش همگانی در صبح، وسایل بازی کودکان مثل استخر توپ، قطار شادی، چرخ‌ وفلک و ماشین برقی و… می باشد.بلیط هواپیما تهران شیراز را از سایت اس چارتر رزرو خودکار کنید.

آدرس پارک کوهپایه: شیراز، دروازه ‌قرآن، هفت ‌تنان، بلوار چهل‌ مقام، پارک کوهپایه شیراز

بازدید : 29
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 16:24

تخت جمشید پس از اسلام

تخت جمشید یا پارسه پس از ورود اسلام به ایران محترم شناخته می شده است و برخی از اشخاص ان را به سلیمان نبی و جمشید معروف در شاهنامه ارتباط می دهند. کتیبه های دیگری از پادشاهانی چون ساسانی، عضد الدوله دیلمی و مظفر الدین شاه در پارسه قرار دارد که به خط های میخی، کوفی، فارسی حکاکی شده است.

نام های دیگر تخت جمشید

تخت جمشید نام های دیگری چون پرسه پلیس، هزار ستون، صد ستون، پارسه و چهل منار دارد. چهل منار از شهر های ایران بوده که بسیار شکوه و جلال داشته است و مدت های زیادی پایتخت پادشاهی ایران در زمان های مختلف و هخامنشیان بوده است.

کاخ تچر

یکی از کاخ هایی که در تخت جمشید بنا شده است، کاخ تچر است که به دستور داریوش کبیر بنا شده است و کاخ اختصاصی خودش بوده است و قسمت اصلی کاخ توسط داریوش و پلکان سنگی جنوبی توسط خشایار بنا شده است و همچنین دو اتاق در شمال که هر کدام از انها چهار ستون داشت و یک ایوان هشت ستونی در جنوب که این کاخ را به پا داشته است. یکی از ویژگی هایی که این کاخ را متمایز کرده است زیبایی خاص ان است که نشان می دهد هنر دست معماران با تجربه می باشد، وجود سنگ های زیبا و صیقل خورده و ستون های محکم جلوه ای دوست داشتنی به این کاخ بخشیده است. آس چارتر امکان تهیه‌ی بلیط چارتر آبادان شیراز در کمتر از 3 دقیقه را برای هواداران و گردشگران این بنای تاریخی فراهم آورده است.

کاخ آپادانا

این کاخ دارای یک تالار چهار گوش و 36 ستون، سه ایوان و یک اتاق نگهبانی است که به دست داریوش پایه گذاری شده است و در زمان فرمانروایی خشایارشا تکمیل شد و همچنین سنگ نوشته های داریوش در این کاخ نگهداری می شود.

بازدید : 25
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 9:33

مهیاوه

لغت مهیاوه از 2 کلمه آب و ماهی تشکیل شده است. مهیاوه نوعی غذا نه بلکه یک نوع سس لذیذ می باشد که از پودر ماهی ساردین، نمک، فلفل تند، زردچوبه، خردل و گشنیز تهیه می شود. طرز ساخت این سس به این صورت است که تمامی مواد را در کوزه ای در بسته به مدت یک ماه نگهداری می کنند تا برسد. این سس را همراه برنج یا نان سرو می کنند.

بلالیت

بلالیت را یکی از غذاهای لذیذ می دانند که معمولا در وعده صبحانه سرو می شود. در تهیه بلالیت از ماکارانی، شکر یا شیره خرما، روغن، هل و گلاب و به دلخواه زعفران نیز استفاده می شود. طعم این غذا شیرین است و برای بسیاری از گردشگران غذایی ناشناخته و جدید می باشد. شما می توانید در کمتر از 3 دقیقه بلیط هواپیما شیراز بندرعباس خود را به صورت آنلاین از سایت آس چارتر تهیه کنید.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 189
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 138
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 130
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1616
  • بازدید ماه : 3942
  • بازدید سال : 9216
  • بازدید کلی : 9216
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی